![](https://online.haifa.ac.il/wp-content/uploads/2021/02/moodle_300x300.png)
פורום
מהו פורום?
רציונל פדגוגי
רעיונות לפעילות
יצירת פורום
מהו פורום?
רכיב פורום (קבוצת דיון) מאפשר לסטודנטים לנהל שיח באופן א-סינכרוני (לא בזמן אמת).
רציונל פדגוגי
מאפשר לסטודנטים ליצור אינטראקציות ביניהם סביב התוכן הרלוונטי ללמידה.
רעיונות לפעילות
- דיון קצר וממוקד (יש לבחור ב“דיון יחיד”).
- דיון פתוח בו כל משתתף יכול לפתוח נושא חדש.. (יש לבחור ב“פורום רגיל”).
- דיון אישי עם תגובות ציבוריות. כל משתתף יכול לפתוח נושא אחד לדיון. שאר המשתתפים יכולים להגיב על הדיון. (בחר “כל אחד מפרסם דיון אחד בלבד”).
- המרצים מפרסמים שאלה לדיון. הסטודנטים חייבים להגיב לפני שניתנת להם האפשרות לצפות בתגובות של עמיתיהם (יש לבחור באפשרות Q&A).
- בלוג כיתתי – אפשר להפעיל את קבוצת הדיון כמו בלוג בו מעלים רשומות הנוגעות לתכני הקורס. (בחר “פורום רגיל מוצג בתוצרת בלוג”).
יצירת פורום
![](https://online.haifa.ac.il/wp-content/uploads/2021/02/moodle_300x300.png)
פורום
מהו פורום?
רכיב פורום (קבוצת דיון) מאפשר לסטודנטים לנהל שיח באופן א-סינכרוני (לא בזמן אמת).
רציונל פדגוגי
מאפשר לסטודנטים ליצור אינטראקציות ביניהם סביב התוכן הרלוונטי ללמידה.
רעיונות לפעילות
- דיון קצר וממוקד (יש לבחור ב“דיון יחיד”).
- דיון פתוח בו כל משתתף יכול לפתוח נושא חדש.. (יש לבחור ב“פורום רגיל”).
- דיון אישי עם תגובות ציבוריות. כל משתתף יכול לפתוח נושא אחד לדיון. שאר המשתתפים יכולים להגיב על הדיון. (בחר “כל אחד מפרסם דיון אחד בלבד”).
- המרצים מפרסמים שאלה לדיון. הסטודנטים חייבים להגיב לפני שניתנת להם האפשרות לצפות בתגובות של עמיתיהם (יש לבחור באפשרות Q&A).
- בלוג כיתתי – אפשר להפעיל את קבוצת הדיון כמו בלוג בו מעלים רשומות הנוגעות לתכני הקורס. (בחר “פורום רגיל מוצג בתוצרת בלוג”).