למיכה לסטודנטים
צרו קשר

מוקד תמיכה באגף מחשוב ומערכות מידע 
תמיכה טלפונית
04-8240856 (פנימי 2856)
ימי א'-ה' 08:00-21:45,
ימי ו' וערבי חג 08:00-14:00

מוקד תמיכה פרונטאלי
בניין ראשי, קומת ה-700, חדר 727
ימי א'-ה' 08:00-16:00

טופס פתיחת קריאה

לאתר מוקד התמיכה לסטודנטים

 

 שער למידה הוראה מתוקשבת => תמיכה לסטודנטים

בעמוד זה ריכזנו עבורכם מידע בנושאים הקשורים ללמידה באתרי הקורסים במעטפת Moodle. בין היתר תמצאו כאן שורה של מדריכים ללימוד עצמי, סרטוני הדגמה ודפי הנחיות קצרים.

הערה: המדריכים באתר זה הינם בפורמט PDF (להורדת תוכנה לצפייה בקבצי PDF, לחצו כאן)
 
העלאת חומרים למערכת
הנחיות להגשת מטלת קובץ   הנחיות להגשת מטלה (קובץ)
     
     
 
 
התחברות למערכת
 כיצד להתחבר למעטפת Moodle    כיצד להתחבר למעטפת Moodle
 איפוס סיסמא (שחזור סיסמתכם)    איפוס סיסמא (שחזור סיסמתכם)
     
     
שאלות תדירות
שאלה: אינני מצליח/ה להתחבר למערכת...
פתרון
: הנחיות לאיפוס סיסמא
שאלה: מדוע אינני רואה במעטפת Moodle אתר של קורס שהנני לומד/ת הסמסטר?
תשובה 1: הרישום לאתרי הסטודנטים מתבצע בשעות הלילה המאוחרת. במידה ונרשמתם רק היום לקורס, תוכלו לראות את אתר הקורס במערכת רק למחרת בבוקר. 
תשובה 2: ייתכן ומרצה הקורס עדיין לא פתח/ה את האתר לצפייה.
שאלה: היכן אתרי הקורסים שלמדתי בשנה שעברה?
תשובה: אתרי הקורסים נמצאים באתר הקורסים של השנה הקודמת (לחצו על "כניסה לאתרי הקורסים משנים קודמות").
שאלה: מדוע מופיע שמי בעברית ואנגלית?
תשובה: בעקבות הגידול המשמעותי במספר תלמידי חו"ל, הוחלט ששמות הסטודנטים והמרצים יופיעו בשתי שפות כדי להקל על תלמידי החו"ל.
שאלה: באמצעות אילו דפדפנים ניתן לצפות באתרי הקורסים?
תשובה: באמצעות כל הדפדפנים הנפוצים (
Internet Explorer, FireFox, Safari, Chrome).
שאלה: מדוע אינני מצליח/ה לצפות בהקלטה של שיעור בקורס מתוקשב במלואו
תשובה: וודאו שתוסף הפלאש שלכם מעודכן לגרסה החדשה ביותר 
שאלה: מדוע אינני רואה את אתרי הקורסים הישנים שלמדתי בהיילרן ב Moodle?
תשובה:  אתרי הקורסים שנלמדו בהיילרן ימשיכו להיות זמינים לכם במעטפת HighLearn במהלך תשע"ד (אלא אם מרצה הקורס ינחה אחרת).
שאלה: המחשב נתקע באמצע ניסיון מענה בבוחן, מה עלי לעשות? תשובה 1: במידה ולחצת על כפתור "חזור" בדפדפן (Back), עלייך לסגור את הדפדפן ולהיכנס מחדש למערכת ולבוחן (יש לבצע פעולה זו מהר ככל הניתן, שכן זמן המבחן ממשיך להימדד).
תשובה 2:  בכל מקרה אחר, לחצ/י על מקש F5 לרענון המסך.
 
צפו בנתוני הצפייה בדף זה (קישור)

עודכן: 13.07.2016