חדר 145 , קומה 1 – בניין הספרייה החדש

שעות פעילות:
ימים א'-ה' 8:30 עד 19:45
וימי ו' 08:30 עד 12:45

דואר אלקטרוני:
support_online@univ.haifa.ac.il

טלפון:
04-8288053 | 04-8288956

טלפקס:
04-8288253

אתר היחידה:
http://online.haifa.ac.il


שער למידה הוראה מתוקשבת => סיוע מרחוק

הדרכה וסיוע מרחוק

מרצים יקרים,

היחידה להוראה נתמכת מחשב מפעילה מזה מספר שנים תוכנה ייעודית המאפשרת הדרכה וסיוע מרחוק. באמצעות התוכנה, נוכל למשל לסייע לכם לתקן את הגדרות הדפדפן כך שיתאימו למערכות המחשוב האוניברסיטאיות.

כדי להפעילה, צרו עמנו קשר טלפוני** ואחר כך לחצו על הקישור הבא (משתמשי MAC לחצו על הקישור הבא במקום) להורדה והפעלה של רכיב התמיכה של התוכנה. הקפידו ללחוץ על RUN ולא על INSTALL כדי שמייד עם סיום השימוש, התוסף יוסר באופן אוטומטי מהמחשב שלכם.

לאחר התקנה, יוצגו בפניכם שם משתמש וסיסמא ייחודיים שאותם תתבקשו למסור לנציג התמיכה שלנו.

נציג היחידה יזכיר לכם בסוף השיחה הטלפונית להסיר את התוסף.
 

     

שאלה: האם התוכנה איננה מהווה פרצת אבטחה דרכה יוכלו לפרוץ אחר כך למחשב שלי? 
תשובה: תוכנת TeamViewer הינה מהתוכנות המובילות בעולם בתחום זה. הסיסמא אשר תמסרו לנציג התמיכה משתנה באופן אוטומטי בכל 90 שניות והתוסף עצמו מוסר מיד עם סגירתה (כל עוד הקפדתם למלא אחר ההנחיות ולהפעילה ללא "התקנה").
שאלה: האם אין כאן פגיעה בפרטיות שלי?
תשובה: לא. לאורך כל ההתחברות תראו ביחד עם נציג\ת התמיכה את כל הפעולות המבוצעות על המחשב שלכם ותוכלו להנחות אותנו כיצד לסייע.
שאלה: היכן ניתן לקרא עוד מידע על התוכנה? 
תשובה: ניתן למצוא מידע נוסף אודות תוכנת
TeamViewer באתר החברה בכתובת: http://teamviewer.com.
 
 
    עודכן: 11.09.2016